Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

Μία πρώτη γνωριμία. Ποιός είναι ο Citizen4

Αρχικά, καλώς ήρθες.


Παρατήρησα ότι με παρουσίασα στον τίτλο σε τρίτο πρόσωπο οπότε δεν ξεκινήσαμε καλα. Ας τα πάρουμε από την αρχή (κουράστηκα με τους τόνους οπότε μάλλον δεν θα τους ξαναδείς). Γκέιμερ και ταινοφάγος απο μικρός, οπότε κάπου εκεί θα κινηθούμε, αλλά όχι μόνο. 

Παιδί των μυθικών 90ς (όσοι ξέρουν θα καταλάβουν), και θα μου πουν οι γενιες του 80 και του 00 "μα τι λες οι δικες μας ηταν καλυτερες" , δεν θα διαφωνησω γι αυτο γιατι δεν με ενδιαφερει κιολας θεωρω η δικη μου γενια αφησε κατι καλο πισω, ειχατε εσεις λεμπεση? -οχι.. ειχατε λυκουργο και καρολινα? -οχι.. 


Εκεί λοιπόν στα 90ς άρχισα να ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο έντονα (αν και Ολυμπιακός απο κούνια, έβλεπα μονο Champions League, τότε που ο Kluivert κάρφωνε την Τσέλσι, αν το θυμάσαι κ εσύ τότε ανήκεις εδώ).


 Στην εφηβεία μου έκανε δώρο ο παππούς μου ένα ντεσκτοπ, και εκεί ξεκίνησαν όλα. Είχε μέσα τα mame32 (τα arcade games των 80ς δηλαδή) και δεν με σηκωναν απο την καρεκλα όσο κι αν προσπαθουσαν. Μετά κατι φίλοι με μυησαν στο Age of Empires II : The Conquerors και στο Championship Manager 2001 και εκει αρχισαν τα πρώτα 12ωρα μποστα στην 17" οθόνη με τα πίξελ σαν κόκκους απο ζάχαρη και μήκους 50cm (η πλάσμα ήταν ουτοπία τότε τη βλέπαμε στο "Τhe Net" με τη Σαντρα Μπούλοκ). 

Μετά απο κάποιο καιρο ο πατερας μου αποφασισε να βαλει στο σπιτι μας το ΙΝΤΕΡΝΕΤ (ουτε που ηξερα τι ηταν αυτο) , μεχρι που οι ιδιοι που μου ειχαν δειξει τα παραπανω γκειμς (ο θεος να τα κανει) , μου εξηγησαν τι ειναι αυτο που ειχα στο σπιτι. 
Και εκει αρχισαν τα "κακα" . "ΜΠΑΜΠΑ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΠΟΥ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΠΩ ΛΙΓΟ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ? "
-"ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΩΡΑ"
απαντουσε 
Το ντεσκτοπ ελεγε τοτε "Συνδεση με απομακρυσμενο διακομιστη .. φσζζζζζζζφσσζζζζ . και ημουν μεσα, μπορουσα να ψαξω οτι ηθελα (κυριως cheats για το Age Of Empires) , να ακουω το Fight Club του Τσαουση και του Βαιμακη και να στελνω μειλ!

Στα επόμενα χρόνια λογω πανελληνιων και διαβασματος το αφησα και με αφησε.
Μεχρι που ηρθε η DOTA στη ζωη μου και τα λεγομενα Lan Party.
Τοτε ειδα για πρωτη φορα στη ζωη μου ιντερνετ καφε και τι μπορεις να κανεις εκει μεσα, ετσι λοιπον τα Σαββατοβραδα μου ειχαν αλλο νοημα. Μεσα στο νετ καφε να παραγγελνεις σουβλακια και να μην καταλαβαινεις ποτε βγαινει ο ηλιος.
Παλι καποια κενα χρονια και μετα οι ιντερνετοκολλητοι μου συστησαν το LOL. Εχασα 3 χρονια απο τη ζωη μου σε αυτη την αηδια και το παρατησα
Απο κει και περα ασχολουμαι με το Battlenet και τη Blizzard...  Αρχικα καποια χρονια στο Hearthstone μετα στο Heroes of the Storm και ασιως στο Overwatch οπου και συνεχιζω

Αυτα απο μενα, δεν ξερω αμα συνεχισω αυτο που παω να αρχισω μπορει να φαινομαι χαζος αλλα ειναι μια πρωτη προσπαθεια, ξερω πως εχει κ αλλους σαν κ εμενα εκει εξω.

Σας ευχαριστω για το χρονο σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου